czwartek, 8 listopada 2012

Pielęgnacja włosów według faz Księżyca

 Witam :) 





Dzisiaj chciałam spytać się Was o zdanie, co sądzicie na temat pielęgnacji włosów/ciała itd według faz Księżyca :) Czy waszym zdaniem jest to mit, a może rzeczywiście ma coś w sobie?

w Internecie można znaleźć wiele artykułów na ten temat  oraz opinii innych :) 
zdjęcie KsięzycaNiektórzy ludzie, wierzą, że to prawda, inni wyśmiewają i twierdzą, że
głupoty...Każdy ma swoje zdanie. Oczywiście ja też próbowałam min. myć głowę, podcinać końcówki wg faz Księżyca (bardzo pomogła mi w tym strona: www.rytmnatury.pl) i co o tym sądzę? hmm... właściwie nic szczególnego nie zauważyłam...Nie robiło mi zbytniej różnicy to, czy myłam włosy wtedy, czy kiedy indziej...Mimo wszystko, można spróbować :)
 

Wpływ Księżyca na:


urodę: 


   Wszelkie zabiegi oczyszczające skórę najlepiej wykonywać podczas nowiu.
Natomiast gdy księżyca przybywa nasz organizm robi większy użytek z dostarczanych włosom i skórze substancji, warto więc w tym czasie skupić się na zabiegach odżywczych i wzmacniających.
Podczas ubywania księżyca lepsze efekty daje stosowanie peelingów, robienie depilacji, oraz manicure.
Podczas pełni powinniśmy zafundować sobie relaksująco-upiększającą kąpiel, dzięki której nasza skóra nabierze niebywałej gładkości.



zdrowie: 

   Nów sprzyja rozpoczęciu kuracji odchudzającej lub diety oczyszczającej.
Gdy księżyc przybiera, dobre rezultaty przynoszą zabiegi wzmacniające organizm. Nawet witaminy są łatwiej przyswajalne i wykorzystywane. W tej fazie należy natomiast uważać na jedzenie, ponieważ sprzyja tyciu.
Pełnia jest najgorszym momentem na wykonywanie operacji, ponieważ rany krwawią wtedy mocniej. Pod skalpel najlepiej oddać się podczas ubywania księżyca.



i inne:
 
- rośliny należy przycinać podczas nowi, ponieważ odrosną piękniejsze i silniejsze
- pełnia sprzyja popełnianiu przestępstw
- podczas pełni powinno zbierać się zioła, ponieważ nabierają wtedy większej mocy
- ubywanie księżyca sprzyja porządkom, plamy łatwiej się spierają,a raz zrobiony porządek dłużej się utrzymuje




                                                                                                                             źródło: http://www.tipy.pl/artykul_6505,jaki-wplyw-maja-fazy-ksiezyca-na-codzienne-zycie.html
 
 

1 komentarz:

  1. Ja raczej w to specjalnie nie wierzę.
    Poza tym strasznie dużo zabawy byłoby z planowaniem zabiegów pielęgnacyjnych według faz księżyca :)

    OdpowiedzUsuń